Glädjerus

Det var länge sedan jag kände mig så här glad och lycklig. Det känns som en dröm. En underbar dröm som jag aldrig vill vakna upp ifrån. Det bästa är att det är ingen dröm. Det är på riktigt och det känns riktigt bra. Inte trodde jag att jag skulle må så här. Just nu känns allt så rätt.

All tvivel och osäkerhet som jag hade förra veckan är som bortblåst. Självklart finns osäkerheten och tvivlen kvar men jag tvivlar inte längre på mig och Sötast. Allt känns bara så rätt. Finns bara 2 saker som skulle göra den lycka ännu bättre. Fast så länge får jag njuta av det jag har. Se framåt och inte blicka bakåt.

Leva här och nu!!!

Bjuder på en gammal bild från 05 tror jag.
En härlig kväll på västkusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0