Gangster väckning

Fick ett skrämmande uppvaknande av Skrållan. Hon hoppar på mig och morrar och skäller. Attans vad rädd jag blev. Den hunden kan verkligen konsten att väcka folk. Medans Skrålle busade låg jag och Wilma och myste någon timme innan vi gick upp.
Nu har de ätit och varit ute och gått. Det är riktigt kallt och trist väder idag så vet inte om jag har lust med någon långa runda men får se lite hur det blir senare idag.

Känner mig lite stressad. Ska snart upp till "farbror" Ture och äta frukost med några andra släktingar och sen blir det lunch på Spången. Smaskigt. Känner mig en aning bortskämd men jag tackar inte nej.

Ikväll blir det grillning med Susse. Det står KÖTT på menyn annars blir väll Susse lite ledsen. Haha.
Får skriva mer senare. Klockan tickar på bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0