Fartfylld onsdag! Vad hände?

Idag känner jag mig inte alls på topp. Har haft en riktig dålig natt och har nog bara sovit 2 timmar.
Gårdagen var lång och stressig. Först var jag på sjukhuset hela dagen, sen hem till mina föräldrar för att äta lite god mat innan jag och mamma skulle handla inför helgen. Som att de är uppe i Stockholm och hälsar på Petra så ska jag bo hemma hos dem och passa hundarna.
I vilket fall som helst avslutade jag min fartfyllda dag med att passa Saga och Liam en liten stund. När jag kom hem var jag helt slut och slängde mig på soffan för att kolla hockeyn.

Låter alla intryck och känslor få komma fram idag.

En lång runda i skogen med hundarna är avklarat. Nu ska jag krypa ihop i soffan och läsa min bok och bara ta det lugnt. Funderar på om jag kanske ska åka hem till mina söta små vild djur istället för att sitta i lägenheten.
Hundarna är säkert trött efter rundan och har säkert inget emot att gosa med mig.

Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

dem vill säkert gosa med dig :-)

2010-04-23 @ 06:59:36
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/
Postat av: Linda Hallberg

Hihi Klart det vill. Till och med den lille som inte alls tycker om att gosa ville det.

2010-04-24 @ 09:51:51
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0