Ännu en dag förbi

Då var snart även denna dagen slut. Jag ligger nerbäddad under täcket och lyssnar på härlig musik. John Blund är nog på besök och kastar sand i mina ögon.
När jag bodde ner i Tyskland och barnen tittade på John Blund sprang de alltid och gömde sig när han började kasta ut sanden. Där nere var jag nog immun för jag blev inte tröttare för det. Fast nu tror jag han har fått tag på special sand.

Vet inte vad man kan säga om denna tisdagen? Det har hänt en del händelser som man önskar aldrig hade hänt. Tisdagen har bjudit på lite av varje. Både bra och dåliga saker. Dagen har varit grå men mitt humör har varit på toppen ändå.

Nu börjar det bli svårt att hålla ögonen öppna så tror jag ska ringa och säga god natt till Söt och sen försöka sova.
Sov gott så hörs vi imorn.

Tänker på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0