What a night

Har haft en otroligt rolig kväll. Den ahr varit fylld med massa skratt, livliga diskussioner och massa my tillsammans med goa vänner. Det blev en riktig tjej kväll trots att Johan var med men, han följer alltid med så bra i allt tjej snack. Jag har skrattat så att jag fick kramp i magen och ögonen rann.


Så denna dagen avslutades kanon. Det blev verkligen en hel dag tillsammans med vännerna och det är just så det ska vara för då trivs jag som bäst. Jag hoppas verkligen att vi kommer att göra om denna kvällen flera gånger.

Nu ska jag stänga ner här och kramas lite med min kudde. Jag hoppas verkligen på att jag inte blir väckt imorn bitt för jag behöver allt en sovmorgon.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0