An amazing day

Oj det var riktigt länge sedan jag uppdaterade bloggen eller 3 dagar sen. Så nu är det på tiden kan jag tycka och ja, jag måste verkligen skärpa mig.

Idag har jag verkligen haft en helt underbar dag tillsammans med Susse och Anton. Vi cyklade och hämta Anton på dagis innan vi gav oss ut på en lång cykelrunda. Vår första anhalt var Brandsberga där vi tog en paus och åt massor av björnbär och blåbär. Det blev även en tur in i skogen för att leta svamp men, med miljontals löv rikare gav vi upp den jakten.
Andra anhalten blev en god glass på fiket som Anton gärna åt upp. Sista anhalten blev Ljunghusen (TFHS). Där pratade vi med Öyvind, Barret och busade lite samtidigt. Det var riktigt länge sedan vi var där så det var faktiskt roligt och kolla hur alla har det. Inte för att vi träffade så många men, ändå.
På hemvägen hade jag och Susse "skattjakt" haha. Så roligt vi hade. Det får bli fler "skattjakter" framöver.

Susse och Anton plockar björnbär.

Snart har vi även vinddruvor i växthuset. Mumsigt det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0