Framtiden

Vad gör du om vad ska vi säga 5 år?
Kan du berätta för mig här och nu hur ditt liv ser ut då?


Jag kan inte sitta här och säga att om 5 år kommer mitt liv att se ut så här och så här men, jag kan säga att jag hoppas att mitt liv ser ut så här om 5 år. Det finns ingen som kan säga att så och så kommer det se ut om 5 år.
Om 5 år kommer jag att ha:
  • Ett bra jobb med en bra inkomst
  • En egen familj
  • Bo i det där huset vid havet (eller hur man nu vill bo)
Jag tänker inte säga till någon att om 5 år kommer mit tliv se ut så här utan jag kommer att säga om 5 år hoppas jag att mitt liv ser ut så. Jag kanske inte vill ha det som jag just nu skrev men, för skoj skull ska jag skriva hur jag hoppas att mitt liv ser ut om 5 år. Har jag min kära blogg kvar om 5 år så ska jag gå in och kolla vad jag hoppades på och se hur mycket av det som stämmer.

Jag hoppas att om 5 år:
  • Har ett jobb där jag trivs och en fast inkomst
  • Har en bra och rymlig bostad
  • Har någon som håller mig kär
  • Har hälsan och lever ett bra och underbart liv
Nu kan jag lägga mig i min säng och tänka på framtiden utan att ha några som helst krav på hur jag vill ha det om 5 år. Självklart har jag mål som jag gärna vill uppnå inom 5 års tid men, det har vi väll alla. Sen är inte alla mina mål så omöjliga att klara av.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Inget e omöjligt :)

2009-09-02 @ 18:45:38
Postat av: Lina

Om fem år: Jobbar på en luxury beach resort på Mauritius. Dyker, vindsurfar, simmar och hänger med Phil. Är bebis Elijahs favoritmoster!

2009-09-02 @ 19:43:06
Postat av: Linda Hallberg

Haha låter underbart kusin... Då hoppas jag att jag kan komma och hälsa på

2009-09-10 @ 01:01:39
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0