Just love it

Trots att jag blir påmind av mitt dåliga självförtroende ibland så trivs jag väldigt bra med mitt liv just nu. Jag tycker allt verkar flyta på bra och jag möter varje dag med en ny utmaning och det är precis så jag vill ha det. Att mitt dåliga självförtroende visar sig ibland och jag deppar ett par dar får jag leva med för så kommer det alltid att vara.

Mitt dåliga självförtroende kan trygga ner mig ganska så mycket men, de dagarn de är som värsta får jag tänka på framtiden istället, på min underbara familj och alla mina underbara vänner och på dem mål jag vill nå i livet.

Den senaste veckan har jag:
  • Fått ett nytt jobb
  • Umgåtts med härliga vänner
  • Träffat och umgåtts med en gammal god vän
  • Skrattat en hel del
  • Misslyckats med bakning 2 gånger

Trots att jag i samma stund misslyckades med bakning tänkte jag har hela mitt liv var misslyckat. Fast idag kan jag säga att det faktiskt inte är det. Jag har ingen utbildning och önskar jag hade en fast inkomst och ett bra jobb men, samtidigt har jag gjort en hel del i mitt liv som jag absolut inte ångrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0