Nytt jobb - ny utmaning

Nu måste jag snart åka och har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Varför ska det alltid vara så svårt?
Det är första dagen på nya jobbet och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Det ska gärna vara bekvämt och snyggt. Börjar känna mig en aning stressad. Ska hinna äta lite med innan det är dax att köra.

Ska bli väldigt kul att få jobba på ett fritids. Har ju arbetat med barn innan men, inte så här stora. Så det ska bli en utmaning. Det känns inte riktigt som när jag tog hand om Max och Oliver trots att de är i samma ålder som dessa barnen. Kan kanske bero på att de är fler och är på ett fritidshem och jag passar inte dem i hemmet.

Jag är inte så nervös som jag kanske trodde jag skulle bli men, klart att jag är lite nervös. Jag får se detta som ett äventyr och hoppas även jag kommer att lära mig mycket av det.

Nu måste jag verkligen leta efter klläder innan jag ska skynda mig för att hitta något att äta. Uppdaterar när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0