"bra att ha inköp"

Jag gett mig själv ett shopping förbud dock inte mot allt utan jag får inte köpa mer kläder förrän jag har rensat ut i gardroben. Sen tyckte min kära mamma att jag hade tillräckligt med kläder och att det finns ju annat som jag behöver. Så som några skor nu i höst. Har redan hittat några stycken bland annat ett par Boots på Matz Skor. Ska åka in och prova dem.

 

Idag blev det inte så mycket shopping för mig men, jag hittade fina glittriga, hjärtformade anti halk till badkaret. Så nu kan jag inte ramla och slå i huvudet i badkaret. Köpte även en antecknings bok där allt viktigt ska skrivas upp men, nu kommer jag inte på något viktigt. Typiskt


Kommentarer
Postat av: Susse

Så himla fina hjärtan :)

2009-09-17 @ 23:57:22
Postat av: Linda Hallberg

Lite kärlek i badrummet är aldrig fel hihi

2009-09-18 @ 00:10:14
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0