Influnsan :(

Hög feber, halsont, värk i hela kroppen och förkyld så har det sätt ut sen en väldigt väldigt tidig onsdag morgon. Efter att många utav min vänner skrämt upp mig med den kända svininflunsan drog jag en lättande suck imorse när jag vaknade och febern var bort trollad.

Det är oki att bli sjuk någon gång om året men, jag blir ju sjuk alldeles för ofta. Det är inte ett par dar jag blir sjuk utan nej jag blir sjuk 1-2 veckor och det är så tråkigt. Oki det är ju trevligt att bli ompysslad men, kan man inte bli det fast man ska ligga nerbäddad och må riktigt dåligt?

Idag känner jag mig pigg och gry. Är vädligt rastlös i kropppen men, har inte så mycket ork att göra så mycket så får ta det lugnt ett par dagar till. Längtar efter att få börja träna och springa men, får nog vänta till nästa vecka med det. Så skönt att motivationen har kommit tillbaka.
Imorn ska jag städa och tvätta ut alla bacillier och bara ta det lugnt. Hoppas att detta var den sista influnsan för i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0