Somnar med ett leende

Nu tänker jag avsluta denna härliga torsdagen med lite slö tittande framför tvn innan sängen kallar. Bakom mig lämnar jag ännu en kanon dag. En dag som har bjudit på lite av varje - lite shopping, hälsat på en utråkad Anna på jobbet och en mysig picknick uppe på Kärnan. Vi har även fått se Robin Söderling inne på Espresso House (eller Pilla såg att det var han jag såg bara en snygg kille).
Vi köpte med oss min nya favorit Expresso Frapino och goda muffins innan vi satte oss på gräset uppe vid kärnan. Där satt vi och vänta på att Anna skulle sluta så vi kunde åka hem. Som sagt en kanon dag blev det.

 

Nu blickar jag fram mot morgondagen och undra vad den har att bjuda på. Jag tror att även morgon dagen blir kanon med lite spänning i. Det finns en sak som jag verkligen borde göra imorn och inte fortsätta att skjuta upp det - STÄDA. Efter det påbörjar jag min helg och jag tror även den blir toppen. För vad ska gå fel när man har haft en sån här vecka.

 

Jag är verkligen lyckligt lottad som får dela min vardag med så många underbara vänner. Vänner som ställer upp i vått och torrt och gör en grå, trist dag till en dag full med skratt och glada miner. Ni ska veta att ni alla är guld värda.

 

Det finns en sak jag helt glömde bort idag och det var att ta en bild på mig och Pilla men, det kommer att komma många flera sådan tillfälle där jag kan ta kort på oss två.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0