Underbara onsdag

Har haft ytterligare en kanon dag idag. Blev inte riktigt som planerat utan den blev ännu bättre. Först var planen att jag skulle städa men, beslutade att åka in till helingborg och ta en fika med Pilla vid Norra hamnen. Mycket, mycket trevligare. Det blev en espresso frapino med en kyckling macka längs med strand promendaden. Där blev vi sittande en stund innan vi gick och säg till Anna och sa hej.

Vi avslutade min lilla visit uppe på kärnan där vi blickade ut mot danmark och drömde oss bort. Det var en underbar eftermiddag i Helsingborg som jag gärna gör om flera gånger.

Utsikt över Tågaborg.


Utsikten från kärnan


När jag kom hem från stan bytade jag snabbt kläder innan jag gick bort till Susse. Hon skulle på träning så jag fick den stor äran att busa några timmar med hennes lilla solstråle Anton. Det var några timmar fullt med massa bus och hyss. Vi sprang runt inne på flyget och busade, kastade stenar i en brunn och lilla Anton ville absolut inte gå där ifrån, tittade på massa häftiga bilar och sen busade vi lite hos Shakiba med. Det var en väldigt busig kväll tillsammans med världens bästa Anton.

"Det är vädligt roligt att kasta sten och

jag bryr mig inte alls om vad tant Linda säger"

 

Min onsdag har varit kanon och jag går i sängen med ett leende på läpparna och en liten ledsam tanke över hur tidigt jag måste upp imorn för att gå till tandläkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0