Tidig promenad

Är uppe och redan ombytta till träningskläder. Det är lite ovanligt för att vara jag. Jag är definitivt ingen morgon person och med det menar jag att på morgonen har jag ingen motivation alls till att träna. Samtidigt säger dem att innan frukosten är den bästa perioden för träning.

Så nu på morgonen har Susse "hjälpt" mig upp så vi kan ut och ta en lång och rask promenad. Vet inte om den blir så rask som att jag verkligen är så trött men, jag är tacksam för att Susse hjälper mig att komma igång.
En rask och lång promenad på morgon ska nog få igång mig.
Jag måste verkligen gå ner i vikt och har helt tappat den motivationen till att kämpa för det. Så nu måste jag verkligen skärpa mig. Vet att jag har sagt det hur många gånger som helst nu men, har inte riktigt hållit det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0