Sömnlösa nätter

Det blev inte alls mycket sömn för mig i natt. Låg timme efter timme och försökte somna men, det var helt omöjligt. Inte ens ett tecken på trötthet fanns. Inte förrän klockan blev 6;00 fick jag möta John Blund men, det blev ju tyvärr inte så länge som jag var i drömmarnas värld. Redan klockan 9;00 ringde alarmet. Hade ett besök kvar hos tandläkaren men, det visade sig att han var sjuk så får vänta en vecka till med besöket hos honom.

Så idag är jag väldigt väldigt seg och allt går riktigt långsamt. Tur för mig har jag inget speciellt att göra nu under dagen så jag kan ju ta det ganska så lugnt. Ikväll däremot väntar möte med Supporter Kommittén. Vilket ska bli spännande. Sen får jag nog krypa ner under täcket skulle jag tro.

Det är ganska många tankar som snurrar runt i huvudet när man försöker sova. Det var allt från lyckliga minnen till mindre roliga tankar som dök upp. Saker som jag kanske kunde gjort annorlunda och saker som jag gärna hade kunnat göra om och om igen.

I natt hoppas jag på att jag får lite fler timmars sömn annars får jag ta en insomnings tablett för sömn behöver jag verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0