LIF - FIK

Nu har jag lagt beslag på Susse dator en stund så jag kunde uppdatera min lilla blogg. Känner på mig att den dagen kommer bli väldigt härlig. Ska nämigen umgås med massa underbara människor hela dagen.

Först på schemat står det fotbolls derby mellan Ljungbyhed - Färingtofta. Så jag, Anna, Susse och Anton ska ta oss till Färingtofta IP för att heja vårt lag. Självklart hoppas vi på seger. Det kommer bli en bra dag intill fotbolls planen. Om jag känner oss rätt så kommer vi bara att sitta och snacka om gårdagen.

Senare ikväll kommer Pilla på ett litet besök. Detär alltid lika roligt att träffa henne så får se vad vi hittar på för något kul.
Som sagt en härlig dag tillsammans med mina underbara människor så den kan ju inte bli annat än perfekt.

Nu ska jag lämna tillbaka Susse dator och vara lite social med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0