En dag med Anton

Har spenderat halva dagen tillsammans med Anton. Susse skulle hjälpa till på KM (klassmästerskap) i Klippan och jag passade gärna hennes lilla söta son. För vem skulle inte vilja spendera tid tillsammans med den guldklimpen.

Vi inled dagen med att kolla lite på Pippi och kramas i soffan innan vi klädde på oss för att gå bort till fiket och fika lite. Anton tog fram traktorn och sjörövarskeppet och busade lite med medans jag åt lite frukost.
Efter att vi busat klart på fiket gick vi och gungade lite innan det var dax för oss att gå hem och äta lite lunch.
När Anton hade fått sina lilla tupplur åkte vi hem till Christer (pappa) där Anton skulle vara medans jag var hos tandläkaren.

Anton är verkligen jätte snäll och är inte alls besvärlig att passa. Han är ett riktigt charmtroll och jag passa gärna honom fler gånger.


Anton leker med traktorn under bordet
på fiket.


Medan Anton sov kelade jag med deras katt Lim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0