Barna sinnet kvar

Ledsen för min väldigt dåliga uppdatering denna helgen. Har haft fullt upp från början till slut så har inte haft tid till att blogga.

Lördagen började med fotboll på Ljungbyskola. Jag och Susse hade kiosken och det är lite att pyssla med. Det blev seger till LIF. Nu håller vi tummarna att de går upp till 6;an. Nästa match för LIF är på lördag den 3 oktober och vem vet vi kanske hänger med för att heja fram vårt lag till seger.

På kvällen var det party inplanerat. Trots att det inte blev som vi hade tänkt oss hade vi väldigt roligt tillsammans. Lite bus på Antons rum samt en dans video med Susse och Pilla är bara en liten del av det som hände igår. Det blev mycket skratt och bus först hos Susse sen på Jannis och en liten tur till TFHS.
Jag hade trevlig kväll tillsammans med Tjejerna med halsduk.

 

Pilla var lite trött och bestämde sig för att

ta en liten tupplur i Antons lilla säng.

Tror bestämt att två tjejer har glömt hjälmen hemma.

Så roligt man kan ha i ett barn rum.

Nöjda gäster i baren och man kan inte vara något annat än

nöjd med Susse som bartender.



Jaag vill passa på att önska min vän Anna en trevlig resa och hoppas att hennes vistelse i USA blir oförglömlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0