Gos med Hundarna

Efter en lång promenad i regnet tyckte jag förtjänade ett varmt bad. Samtidigt passade jag på att ta kleta in ansiktet i en ansiktsmask och håret i hårinpackning. Så det blev en riktigt härlig förmiddag. Iaf ändan till jag upptäckte att det var stoppa i avloppet och golvet fylldes med vatten.
Inte alls kul!

I eftermiddags körde jag hem till pappa och åt lite lunch. Passade samtidigt på att gosa lite med hundarna. Skrållan ville mest busade så gosade lite med Wilma.
Tänk så fort Skrållan har vuxit för ett år sedan var det inte alls mycket med henne och nu springer hon runt och busar med alla hennes nallar och skor som hon tar.

När jag kom hem väntade städning eller vänta den väntar fortfarande. Usch har inte alls städat så mycket. Känns som detta är den sista dagen för imorn har jag lite dåligt med tid för städning så fåt väll bita ihop och ta tag i det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0