Sömnlös natt?

Ännu en trevlig kväll har nått sitt slut. Trots att jag var rasande på en vis försäljare innan idag avslutar jag min dag på ett toppen humör.

Ikväll har jag haft ett trevligt besök av Pilla. Alltid lika roligt att träffa henne och vi har alltid ny ideér på gång. Det var lite trist att varken Susse eller Anna kunde joina oss men, det kommer definitivt flera kvällar och det ser jag fram emot. Det var inte bara Pillas besök som fick mig på bra humör utan även ett litet meddelande gjorde mig glad men, det tänker jag inte gå in på just nu.

Oj vad klockan har gått fort ikväll och jag borde krypa ner under täcket men, känner mig alldeles för pigg för det. Det känns som jag kan springa 3 km utan problem. Usch hoppas jag inte får ännu en sömnlös natt bara.
Imorn väntar nya äventyr och jag ska ut och ta en powerwalk direkt när jag vaknar.

Ni får sov så gott mina söta läsare så hörs vi imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0