Vart tar dagarn vägen?

Onsdag redan? Dagarna går så fort att man knappt hinner med. Jag börjar även att bland ihop alla dagar tror det är måndag när det är tisdag och så vidare. Undra om dagarna går så här fort för att jag trivs med allt i mitt liv just nu och jag sitter inte och framför tvn och deppar. Jag får mina dagar att gå och jag hittar på nya saker hela tiden.
Sen har jag underbara människor runt omkring mig som göra mina dagar trivs samma. Kan inte bli mycket bättre?

Idag har jag lite att göra. Inget som jag måste göra idag men, som jag borde göra för att senare kunna njuta av helgen riktigt ordentligt.
  • Köpa en alg ätare som kan hålla den andra fisken sällskap + att äta upp alla alger
  • Fortsätta planera inför "Kyckling bollen"
Ikväll hade jag tänkt att äta lite middag med min kära pappa. Mamma jobbar kväll och pappa är ensam. Innan åt vi alltid middag tillsammans när mamma jobbade kvällen. Det var länge sedan vi (pappa och jag) gjorde det så tänkte att vi kunde göra det ikväll. Sen kan jag även få lite tips om honom om hur vi (Susse, Anna och jag) ska lägga upp "Kyckling bollen" så att pojklägen och knattarna vill vara med och spela. Vi måste ju locka dit dem på något sätt. Detta är ju något nytt så jag hoppas verkligen att det är många som ställer upp.

Jag ska även kolla på "Efterlyst" ikväll. Linda Chens sambo berättar om vad som egentligen hände. Det vill jag asbolut inte missa. Är tyvärr inte så insatt i det men, tycker det är fruktansvärt hemskt.

Innan jag kan göra allt det måste jag göra mig i ordning och ta tag i dagen. Ska hämta upp Pilla i Klippan och det hade även varit kul om Susse hade velat följa med. Tyvärr kände hon sig lite trött idag men, det hade varit trevligt om även hon följde med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0