Nu är det jul igen eller?

Det verkar som julen komemr tidigt i år eller iaf på tv. När jag kom hem och satte igång tvn hörde jag till min stora förvåning julmusik på tvn. Självklart var jag tvungen att kolla vad det handlade om. Tyckte det var lite tidigt med jul musik men, tydligen har de redan nu börjat att visa reklam för olika jul föreställningar.
Är det någon mer än jag som tycker julen kommer tidigare och tidigare för varje år?

Jag är en sådan person som tycker jul och nyår är väldigt mysigt men, tyvärr hinner jag tröttna på julen innan det är julafton. Nu börjar julen redan så fort löven håller på att ramla av från träden. Jag gilalr julen men, tyvärr vörjar den mista sin charm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0