ännu en trip till stan

Tandläkaren är avklarad, lunchen äten och antbiotikan tagen. Nu ska jag bara byta outfit sen ska jag köra mot Helsingborg där jag först ska hämta Pilla på Matz skor samt kolla lite skor hihi. Får se vad det blir för bus som vi hittar på idag. Jag har en känsla av att även denna dagen kommer bli underbar.
Precis som alla andra dagar då jag träffar mina underbara vänner.

Skulle egentligen ha jobbat idag men, de hade sett fel på dagar så det är inte förrän nästa vecka. Fast jag borde vara hemma och städa samt fixa med massa annat väljer jag hellre att umgås med en vän och njuta av vädret. Fast solen inte skiner får man passa på att njuta av dagarna så länge man kan. Man vet aldrig när dagarna fylls med regn och rusk.

Hoppas även ni får en underbar dag och att vi hörs när jag kommer hem. Självklart tar jag med mig kameran under dagens äventyr. Jag har blivit så dålig med att ta bilder och uppdatera i min kära blogg så det får bli en skärpning på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0