Tinnitus!!

Sviterna från lördagen "bartender" jobb sitter fortfarande kvar. Tinnitusen gör mig galen. Den verkar inte minska och jag kan inte koppla bort den heller. Det är helt oki om det är lite ljud runt omkring men, det är fruktansvärt på nätterna då det är helt tyst runt omkring mig.
Egentligen borde jag ha öronproppar när det är höga ljud men, då kan jag inte koppla bort tjutet. Hade jag haft öronproppar i lördags hade det nog inte varit så här hög tjut. Så jag får bita i det sura äpplet och skylla mig själv.

Kom iaf hem från jobbet för en stunds sen. Hade en sån liten kort tur som jag absolut inte gillar - 2 timmar. Nu har jag tagit på mig ännu en 2-timmars tur men, om jag inte får fler hela dagar tänker jag inte ta dem heller.

Nu ska jag varva ner en liten stund sen ska jag ta en promenad med Susse och Anton. Förhoppningsvis kommer det att bli en tur till lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0