Saknar vännerna

Är ganska trött på att bara ligga hemma. Finns inget annat att göra mer än se tv, läsa en bok, sova eller sitta framför datorn. Känner mig mycket bättre idag än vad jag gjorde i början av veckan. Blir ju fortfarande väldigt trött när jag gör något ansträngade men, orkar verkligen inte ligga hemma mer nu.

Jag saknar alla mina härliga vänner. För det är inte samma sak att prata med dem på telefon som att hitta på bus tillsammans med dem. Hoppas att jag är helt frisk till nästa helg så jag kan rock loss tillsammans med mina stjärnor.

Nej, jag får väl ta och vila lite så jag blir helt frisk snart.

Kommentarer
Postat av: José

Har en känsla av att du kommer att vara dunder pigg tills nästa vecka =) föresten ska ni på årsfesten på LIF nästa helg?

2009-10-16 @ 23:48:04
URL: http://juiceeee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0