onödig promenad

Fast motivationen inte har varit på topp idag har jag gått en lång och härlig promenad tillsammans med Susse. Jag kände mig väldigt duktig ända till jag stoppade i mig massa onyttigheter. Så promenaden var förgäves men, jag tar nya tag imorn och hoppas jag klarar av det lite bättre än idag.

Jag vet att där ligger ett stort Marbou mjölkchoklad och att där står en cola i min kyl men, ska jag vara helt ärlig så lockar inte det alls just nu. Håller mig istället till ett stort glas vatten och ett gott äpple. Om en stund ska jag göra mig en stor kopp av "Sova gott" teét innan jag kryper ner under täckt och laddar inför morgondagen.

Ni får sova gott så hörs vi imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0