Har ingen lust

Plötsligt känner jag inte för att göra någonting idag. Vill bara sitta framför datorn och lyssna på musik. Förstår inte varför? Kände mig så redo för denna dagen när jag vaknade men, det försvann och var borta på noll tid. Jag måste ändå ta tag i allt som jag borde göra idag. Om jag skynda mig så kanske jag ha en såndär riktigt mysig kväll med grönsaker och lite dipa.

 

Det ända jag ser fram emot idag är att få höra hur Anna har haft det i USA. Undra när hon landar?

 

Om jag ska vara ärlig så är det ända jag känner för idag är att sitta här under min filt och lyssna på massa musik och bara inte göra något.

 


Kommentarer
Postat av: José

You can do it, eller alla behöver vi en mysar dag =)

2009-10-09 @ 13:17:11
URL: http://juiceeee.blogspot.com/
Postat av: Linda Hallberg

Klart jag kan... men, en mys dag är aldrig fel

2009-10-09 @ 15:00:08
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0