härlig kvälls promenad

Är lite smått stolt över mig själv idag. Speciellt över det jag har presterat under dagen. Har hunnit med en hel del och avstått från det goda och söta.

Det är inte alla gånger lätt att gå förbi hyllerna som är fyllda med godis och massa annat snacks som man bara vill ha. Jag känner mig stolt som har en vilja som är starkare än söt suget. Istället går jag och hämtar lite morötter och blomkål. Detta kommer att bli mitt snacks den senaste tiden. Jag ska absolut inte klaga för min belönig kommer kommer när jag nått mitt mål som jag förövrigt hoppas jag når.

Har ikväll varit ute och gått en rask och härlig promenad tillsammans med Susse. Det är med relativt trötta benen som jag plockade undan i lägenheten innan jag kunde krypa ner under täcket.
Promenaden var inte alls så där kall som jag först trodde det skulle bli. Fast jag inte var så jätte motiverad till att gå så långt och länge men, när man äntligen hade fått upp farten och flåset var jag lite osäker på om promenaden redn var över. Tog ett tag för mig att erkänna att jag jag orkade gå längre. Man är ju tyvärr fortfarande väldigt lat.

Nu tror jag bestämt att jag har haft John Blund på besök. Orkar inte hålla uppe ögonen sen kommer mina gäspningar väldigt tät. Så nu tror jag bestämt att det blir kunden för mig så jag orkar med morgondagens planer.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0