PT sökes

Sitter och tänker på hur bra jag egentligen hade det när jag tränade på FORM i Halmstad. Jag älskade verkligen att träna där - miljön, människorna, musiken ja, allt som hörde till. Man blev alltid trevligt bemött och fick hur mycket hjälp och tips man ville det.

Det bästa av allt. När man började där fick man träffa en PT som hjälpte en att sätta upp egna personliga mål, gjorde ett tränings schema samt visade hur man skulle göra på olika övningar.
Min PT Micke följde min utvecklig och varje gång jag nått mina mål fick jag nya mål att kämpa för. Micke träffade jag inte varje gång jag var och tränade men, iaf 1 gång i månad ibland blev det bara varanan månad. Hur ofta jag träffade honom berodde mycket på mig själv.

Saknar verkligen att ha en PT. Någon som ger en motivation, tips, mål och peppar en hela vägen fram. Är det någon som vill bli min PT? eller iaf någon som ger mig motivation, tips. mål och peppar mig till att nå upp mina mål? Ni får gärna höra av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0