Kanelbullens dag

Nyss hemkommen från en mysig söndags kväll hos Pilla i Helsingborg. Vi drack te, åt kanelbullar och kollade på "Ensam mamma söker" Samtidigt som vi pratade en massa skvaller.
Det var lite obehagligt att köra bil idag som att det blåser riktigt mycket och en del vind byar tog tag i bilen. Som tur var höll jag kvar bilen på vägen men, usch.

Annars idag har jag bara ta det lugnt. Tog en lång sovmorgon eller sov ut som att jag inte somnade förrän klockan var 7 imorse. Har skyndat ganska långsamt idag.
Efter en lång stund i duschen och sminkning åkte jag hem till mina föräldrar för att baka kanelbullar. Sprang även innan och sa Grattis till Ida som blev 11 år idag.

Så har haft en riktigt lugn och stressfylld söndag. Nu sitter jag och gäspar i soffan och funderar på om jag ska sätta igång en film och krpa ner under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0