Förbereder mig inför 2 timmars utevistelse

Har varit en lång natt med väldigt lite sömn. Har fortfarande inte tagit mig in i duschen och den där powerwalk som jag intalade mig själv att ta igår kväll kommer säkerligen bara vara en tanke idag. Ibland kan jag se att det ljusnar upp det var så för ett tag sen men, nu är det mörkt igen.

Jag är inte riktigt motiverad till att åka till Landskrona för att se LIF gå upp i 6;an (förhoppningsvis) men, samtidigt vill jag peppa våra spelare. De ska veta att deras trogna anhängare följer med i både vått och torrt. Tråkigt nog kommer jag sakna mina 3 andra anhängare i "Tjejer med halsduk" - Jag lovar att hålla er uppdaterade.

Sitter med en stor tröja och riktigt huttrar denna regniga dag. Så vad ska man ha på sig under 2 timmars utevistelse? Och framför allt vad ska jag ha på fötterna. Det är nu jag önskar att jag hade köpte de dära stövlarna jag såg för ett tag. Det får bli ett MÅSTE denna höst - Ett par stövlar. Det är hemskt att ha våta fötter och det gör även att man fryser så mycket mer.
Regnkläder är ett annat måste idag. Så det får bli många lager kläder under mitt härliga regnställ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0