Veckorna försvinner i en farlig fart

Man hinner knappt avsluta den ena helgen förrän det är dax att tag i en ny härlig helg. Veckorna går så snabbt och innan man vet ordet av det är det sommar igen.
Visst är det härligt när veckorna bara rullar på men, samtidigt så känns det som att det är mycket man vill göra som inte hinns med.

Idag ska jag inhandla det sista inför morgondagens "Årsfest". Det blir en liten runda på Väla tillsammans med mamma. Har en del andra ärende där som jag ska fixa.
Ikväll blir det en lugn fredag kväll. Ska hem till mina föräldrar och äta sen ska jag hem och ha en riktigt mysig fredagkväll och vila upp mig inför morgondagen.

Klockan börjar bli mycket och jag borde göra mig iordning så jag kan ta tag i dagen. Vi hörs lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0