snigelfart

Tog en evighet för mig att sömna igår och har inte sovit så särskilt bra. Har drömt konstigt och snurrat runt i sängen som en tok. Nu imorse var det inte bara jag som snurrade utan även hela lägenheten snurrade. Så förmiddagen har gått i snigelfart och jag är nu äntligen klar att ta tag i denna dag och se vad den har att erbjuda.
Ska inte göra så mycket i dag. Det blir en lugn promenad med Susse Tuss och ett möte ikväll. Det ska bli en lugn och skön dag. Inget stress och mycket vila. Så ser min dag ut.

Det är kanske dax för mig att byta om från myskläder till något annat och åka hem till mina föräldrar och ringa lite samtal. Borde kanske plocka undan i lägenheten med innan jag ger mig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0