Tröttsamt & lite spännande

Blir lite smått irriterad. Har gått och väntat hela veckan på att få reda på mina provsvar och när de äntligen ringer från Vårdcentralen så är det en läkare som knappt kan svenska som jag får prata med. Jag har absolut inte emot läkaren i fråga utan att han inte kan förklara för mig så jag förstår.
Nu sitter jag här och förstår fortfarande inte vad det är han sa mer än att jag ska dit på måndag igen och ta nya prover. Då hoppas jag verkligen att jag får en annan läkare som kan förklara det lite bättre för mig. För nu vill jag verkligen veta varför jag blir sjuk så ofta. Det är inte alls kul att vara sjuk. Det hade inte gjort mig något om jag hade varit sjuk ett par gånger om året men, detta börjar ju bli löjligt. På 6 månader har jag varit sjuk minst 4 gånger. Så här kan det inte fortsätta.

Ikväll är det som sagt det sista mötet inför "Kycklingbollen". Vi ska nog bara gå igenom själva förmiddagen på lördag för att allt annat är redan klart. Priserna fixade jag och Susse Tuss ihop igår så de är klara att delas ut till alla "Kycklingar". Jag har dock massa godis kvar som jag inte alls vet vad jag ska göra med. Förhoppningsvis för jag svar på det ikväll.
Så då är det snart dax att dra på skorna och gå upp till fiket där mötet ska hållas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0