Ännu en måndag

Har upptäckte att mina lägenhet inte städar sig själv. Tänk så bra det hade varit. Man lämnar en rörig lägenhet och några timmar senare kommer man hem till en ny städad lägenhet. Idag så lämnade jag min lägenhet i en ända röra och kom hem och röran var kvar inte alls lika skoj.
Så det blir att jag får städa det sista imorn. Är ju inte jätte mycket kvar men, det tråkigaste.

Annars idag har jag umgåtts med Susse. Först en fika ochs sen efter det en tur till Familia för att kolla efter helgens outfit. Får se vad det blir för outfit jag tar på mig men, har lovat Susse Tuss att jag ska ha klänning.
Nu ikväll har jag och Anna börjat fixa med priserna inför "kycklingbollen". Tror det kommer bli hur bra som helst. Sen har vi även fixat så Pilla kommer med lite mat till oss. Kommer bli en super lördag med massa fotboll.

Nu väntar sängen. Ska försöka mig på att jobba imorn trots att jag inte känner mig helt 100. Jag hoppas jag mår bättre imorn när jag vaknar.

Sov så gott alla underbara läsare

Kommentarer
Postat av: José

Ni kommer ju att ha hur roligt som helst på lördag ju =) tyvärr så kan man inte komma. Åker upp till gbg på onsd kommer hem sen på fredagen för operationen. så man kommer inte att må så jääääättee bra om man säger som så. MEN då får ni festa mer för oss andra som inte kan komma =)

2009-10-19 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0