Söndag kväll med Susse Tuss

Cyklade bort till Susse Tuss en stund ikväll för att umgås lite. Vi kollade på de nya avsnitten av "Gossip Girl" och självklart på "Ensam mamma söker" Det blev en hel del prat och mycket skratt. Som attt vi är som vi är satt vi båda två med datorerna i knäet och pratade med många andra på msn samtidigt. Självklart var vi tvugna att skratta åt några av killarna i "Ensam mamma söker".

 

Som att jag har varit sjuk sen i tisdag har jag och Susse Tuss inte kunnat ta våra långa promenader eller umgåtts så mycket denna veckan eller inte alls kanske jag ska säga. Så det var väldigt roligt att träffa henne ikväll.

Denna veckan kommer jag spendera mycket tid tillsammans med vännerna. Det kommer bli allt från promenader och shoppping till fotboll och fest. Tror detta kommer bli en härlig vecka.

 

Bilden kommer från en av LIF´s grillkvällar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0