Busungen Anton

Har inte fått träffa Susse lilla busunge på hela veckan som att jag varit sjuk. Idag fick jag äntligen träffa den lilla busungen. Vi åkte hem till mina föräldrar så Anton fick prova tröjan som mamma har stickat. Han var så fin i den. Lite stor men, han växer ju så fort. Tant Linda hänger inte riktigt med. Vi passade även på att fika lite och hitta på massa bus. Anton gillade att åka ner för trappan hela tiden. Tur han har blöja för skulle någon annan gör det hade rumpan blivit en aning blå.

Nu är Anton och Susse hemma igen och busar med moster Helén. Jag och Wilma myser under en filt och kollar en film medans Skrålle ligger och surar i korgen.

Skrållan vill busa med Anton men,

han tycker mest hon är jobbig.

Anton vill inte riktigt bjuda Wilma på sin kaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0