vecka 41

Tänkte sammanfatta den senate veckans träning och hälsa.

Jag är väldigt stolt över det jag har presterat denna veckan. Trodde faktiskt jag skulle ge upp detta med mitt nyttiga liv fortare än kvickt men, jag har ju faktiskt redan klarat av en vecka. Det har varit ganska svårt att avstå från allt det där onyttiga goda i livet men, jag tycker jag har klarat det relativt bra. Istället för att köpa massa godis har jag tagit en frukt eller en morot och istället för att dricka läsk har jag druckit kran vatten.

Det har blivit x-antal promenader i veckan tillsammans med Susse. Det är bra att hon får ut mig och får mig till att motionera mera. Hade gärna gett mig på en löpar runda med men, så länge jag känner av bristningen i mitt ben så blir det långa och raska promenader. Förhoppningsvis kan jag ge mig på löpar runda inom en snar framtid.
Har bestämt mig för att jag ska ställa upp i både Vår Ruset och Tjej milen nästa år. Detta tack vare den prestation som min syster har gjort. Det är bra att man blir peppad av sina syskon.

Jag man ju erkänna att gårdagens festligheter inte var så himla nyttiga men, man kan ju inte ge upp allt det goda i livet. Så mycket som jag sprang och hoppade igår så kan deet ju inte göra så jätte mycket. Haha eller inte.

Nu tar jag nya steg in i vecka 42. Det kommer bli ännu fler och längre promenader och jag ska även kolla om jag kan få ett gym/sim kort av kommun eller jag får betala det själv. Hade varit ganska skönt att få det betalt. I vilket fall som helst så måste ju bruka lite allvar i min träning på gymmet även om inte kommunen kan tänka sig betala för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0