härlig lördag morgon

God morgon härliga lördag!!

Lyssnar på lite härlig musik och tänker på vad denna dagen har att erbjuda. Trots att man har lite planer blir det aldrig som man tänkt sig. Så jag möter varje dag med en liten spänning i om vad som komma skall.

Än så länge skiner solen men, jag har hört att det ska bli lite mulet framåt dagen. Vi får se vad vädergudarna säger.
Hade tänkt att åka in till stan en sväng idag och luncha med Pilla och snacka massa strunt.

Kanske ska börja min dag med att ta en varm dusch så jag riktigt vaknar och sen gör mig redo inför lördagens äventyr. Självklart står det promenad på schemat precis som vanligt. Ska iaf promenar bort till mina föräldrar för att hämta min (läs deras) kära bil. Sen hoppas jag att det blir en längre promenad med. Annars får jag ta 2 långa imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0