Höst kyla

Började morgonen tror det eller ej med en rask promenad. Blev itne så jätte lång men, skönt var det. I klädd träningskläder, väst, halsduk, mössa och vantar traskade jag ut i höst kylan.
Insåga ganska fort att jag måste verkligen ha ett par nya träningsbyxor. Då mina är urtvättade och sönder på sina ställen är det nog dax för mig att inför skaffa mig ett par nya. Har kollat en del men, inga som faller mig i smak.
Ska även inhandla en ny baddräkt så jag kan börja simma i höst.

Nu ska jag gör mig iordning för att sen möta upp Susse och Anton. Vi ska ta en fika och diskutera allt om livet. Blir nog en mysig fika. Klockan 13 ska jag till jobbet i 2 timmar. Efter mitt korta jobb pass ska jag och mamma gå och köpa en blomma till lägenheten sen ska jag börja städa så smått.

Hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0