Träning & Hälsa

Har gjort en ny kategori här i bloggen nu - Träning & Hälsa. Jag behöver knappast inte beskriva denna kategorin. Min motivation till ett hälsosammare liv är kanske inte på topp men, har nu satt upp en del mål med min träning som jag vill nå innan maj 2010. Alltså till Beach 2010.

Nu blir det många promenader och annan träning. Min kost kommer att ändras och det kommer drickas mycket vatten. Ska erkänna att jag kommer nog inte vara sådär hälsosam varje dag. Helgerna kommer bli tuffa iaf de helger det står FEST på schemat men, jag ska verkligen försöka de andra dagarna.

Jag hoppas att ni läsare peppar mig och kommer med olika tips som gör att jag klarar av att nå mitt mål. Det finns dagar då motivationen kommer vara på noll och en del då den kommer vara på max. Antagligen kommer motivationen ligga på noll redan imorn bitti när jag vaknar men, nu har jag ställt in mig på att jag SKA klara detta. Klara jag inte av detta så vet jag vad straffet blir.

Så snälla familj och vänner locka mig inte med onödiga frestelser så som skräp mat, läsk och snacks. Ni vet att jag har svårt att stå emot men, jag ska klara detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0