Crayz night

Precis som alla andra utav mina helger lämnar jag denna bakom mig med ett leende på läpparna.
Gårdagen var galet stressig men, samtidigt väldigt roligt. Susse och jag rockade så klart i baren och gjorde vårt bästa.

Millez började spela lite senare än beräknat tack vare Sverige - Danmark matchen. Som vi INTE ska diskutera här. När bandet väl kom igång var det riktigt ös. Det var inte jätte kul att se på alla som festade och hade det trevligt men, vi fick ju ändå vara med på ett hörn nyktra och arbetande. När alla våra vänner kom blev det roligare. De hängde i baren och beställde drinkar och med mera i baren. Precis så som vi ville ha det.

Efter att vi slutat anslöt även jag och Susse till partyandet med våra vänner. Som vanligt så hade vi otroligt roligt även om visa inte klarade av att vara med och festa med oss och några övergav oss för stan ;). Efter spelningen blev det "efterfest" hemma hos Anna där vi snackade massa strunt och efter det var det dax att gå hem och krypa ner under täcket.

Trots att jag var lite för att jobba från början blev det en lyckad kväll som jag fick tillbringa med alla härliga vänner. Min Pilla saknades dock men, jag vet att vi tar igen det om 2 veckor. Ser fram emot den kvällen då Systra med Halsduk är samlade igen och denna gången är vi ALLA samlade.

Ett tips: Shotta aldrig whiskey. Jag kan inte rekomendera det!


Millez rockade på Jannis precis som vanligt.


Anna och Sara slurpade i sig våra goda drinkar.


Glada norrmännen besökte oss i baren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0