Mardrömmar och en ajajande arm

Vilken lång natt det blev. Blev inte alls mycket sömn pga värken i armen. Kom på att jag sover alltid på den armen som jag fick vaccinet i. Så fick ligga riktigt konstigt i natt. Huller om Buller så att säga. Undra om värken i armen var den bidragande faktorn till att jag har haft obehagliga mardrömmar när jag väll fick lite sömn. Ett tag vågade jag inte ens somna om.
Har känt mig som en zombie hela dagen på jobbet. Armen har gjort ont samtidigt som jag har varit nära på att svimma x antal gånger. Nu har gör det inte ligga ont men det beror säkert på de smärtstillande som jag tog innan.

Annars idag ska jag ge mig på att städa. Ikväll kommer min syster ner till skåne. Har inte träffat henne sen i somras och jag kan heller inte påstå att jag har pratat i telefon med henne heller. Så det ska bli riktigt roligt att träffa henne innan hon och min svåger beger sig ut på äventyr i Syd Afrika. Det kommer att kännas väldigt tomt i jul men jag hoppas de skickar ett litet kort till mig och att de får en trevlig vistelse där.

Nej jag borde kanske ta tag i städningen man vet aldrig om syster får för sig att komma på besök under helgen. Lägenheten ser ut som rena kriget och inte alls roligt om det kommer besök just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0