Fredagen den 13 november

Idag ska jag träffa en underbar vän. En vän som jag är evigt tacksam för att ha. Hon står alltid vid min sida trots att jag inte alltid är den perfekta vännen som jag önskar jag kunde vara. Jag är så glad att jag får ha henne som vän.
Ska även få träffa en underbar kille idag. Har inte träffat han på så länge nu och det ska bli riktigt kul att träffa honom. Det kommer bli en massa kramar hoppas jag på.

Förutom det har jag inte så mycket andra planer idag. Ska bara ta denna fredagen den 13 som den kommer. Alltid lika spännande att se vad dagarna har att erbjuda. Kanske gör något gott att äta coh hyra en film till ikväll? Ja som sagt jag får se vad dagen och kvällen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0