Sovande blogg

Mitt dåliga bloggande på senaste tiden beror inte på ren lathet eller att jag inte har haft något att skriva. För tror mig jag har haft mycket som jag har kunnat skriva här i bloggen. Det har hänt en del den senaste tiden som jag har valt att hålla för mig själv och inte skriva ner det här i bloggen.

Funderingarna kring att sluta blogg har funnits men varför ska jag ta bort något som jag gillar? Så jag kommer fortsätta blogga. Kommer kanske inte uppdatera min blogg just nu men lite senare i eftermiddag ska jag berätta lite vad jag har haft för mig den senaste veckan.

Nu ska jag iaf iväg och luncha med min mamma innan det är dax att bege sig till jobbet ett par timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0