Första Advent

Igår började nerräkningen till julafton och imorn går vi in i december. Börjar sakta få lite julkänsla men det dröjer nog innan den blir så där riktigt stark och längtansfull. Tror inte jag ser fram emot julen lika mycket som jag brukar göra. Som jag har skrivit innan så blir inte denna julen som den brukar vara och det förstör min längtan.

Jag ska iaf baka lussekatter, bullar och massa andra kakor. Självklart ska jag göra massa julgodis med. Vet inte riktigt om jag orkar göra pepparkakor men annars får jag köpa det och till det ska det självklart vara Brieost. Mums.


Har fått lite jul stämning i mitt fönster.
Tyckte själv att det blev ganska så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0