Tjejdag med Ida

Har spenderat dagen med söta Ida. Först var vi inne i Helsingborg ett ärende sen åkte vi ut till Väla för att kolla in det senaste modet som Ida glatt säget. Det blev en liten fika, kolla i en del butiker, McDonalds och mycket skratt.

Ida är en riktigt härlig tjej som just nu är i den åldern då utseende och kläder har stor betydelse. Jag har lovat henne en riktig tjej kväll - Hårinpackning, ansiktsmask, måla naglarna, en riktigt bra tjej kväll och självklart lite gott att tugga på.

Ida ser upp till mig precis som jag ser upp till min syster. Jag hoppas verkligen att jag är en bra förebild för Ida och att hon kan komma till mig så fort det är något.

Nu ikväll har jag varit med och förberet inför Kommunmästerskapet i fotboll. Sen fick börja plocka undan så smått i lägenheten innan jag kunde sätta mig ner och fixa med prislistan.

Nu ska jag krypa ner under täcket och förhoppningsvis somnar jag väldigt snart.
Sov gott och dröm sött :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0