Strålande jul

Tog ett avbrott i min städning och mötte upp Susse Tuss för en sen eftermiddags fika. Det blev en god kladdkaka, en smarrig pepparkaka och självklart lite skvaller.

Tror jag får planera in en dag i kalendern för lite julbak och julgodis.

 

Jag kan inte riktigt fatta att det snart är första advent och att det snart är julafton. Detta året kan jag inte alls hitta min julkänsla. Hur mysig jag än tycker julen är så känns den så långt borta detta året. Min syster och svåger åker till Sydafrika, mamma jobbar kvällen och vad min bror ska göra har jag ingen som helst aning om.

Det får bli en mysig jul tillsammans med pappa och farbror Ture lite spel och prat fram till det att mamma kommer hem från jobbet.

Årets första pepparkaka. Visst är den söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0