Uppdatering träning och hälsa

Träning: Grått och trist väder gör att motivationen till ta på sig träningskläder försvinner. Jag sitter hellre hemma under en gosig filt och tittar på tv. De dagar då det inte finns ett moln på himlen (som idag) då jobbar jag annars hade jag gärna gått ut på en lång promenad. Jag får hoppas på att vädret är lika härligt imorn då jag är ledig och kan ta en lång promenad i solen.
På torsdag ska jag gå ner till gymet och köpa mig ett träningskort. För dra mig i kragen och tvinga mig dit. Jag hoppas verkligen jag får tillbaka motivationen till att träna igen. Som sagt det är inte så lätt att få någon motivation när vädret är trist.

Hälsa: Min hälsa just nu är inte den bästa. Jag har ingen aptit till att äta och äter bara väldigt små portioner. Med andra ord mår jag inte så bra men jag vet vad det beror på och det känns skönt att jag äntligen har tagit tag i det ordentligt igen. Jag är så otroligt glad att jag har så många runt omkring mig som stötar mig och finns där för mig. Hade nog aldrig orkat gå igenom detta utan dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0