Blev inte som planerat

Denna dagen är ett bevis på att man aldirg vet vad dagen har att erbjuda. Det var meningen att jag skulle städa och dona här hemma men så blev inte fallet.
Min dag blev istället så här:
Efter ett telefon samtal från jobbet fick jag snabbt hopp in och jobb till 21:30. Hemma lämnade jag världens röra som att jag har påbörjat städning. Efter en dag på jobbet eller eftermiddag kväll kommer jag hem och mötts av denna städröran. Det är ju inte direkt så att man vill börja plocka undan och städa direkt när man kommer hem från jobb.

Inte bara det att jag kommer in i en rörig lägenhet utan under mitt vanliga kvälls samtal med Pilly Dilly så dör min mobil. Den gick inte att ladda eller starta på säkert 40 minuter. Nu har jag äntligen fått igång den och den laddas men jag kan inte ta emot samtal och det verkar inte ens som jag ringa några heller.
Så nu mina kära vänner vet ni det. Min mobil mår inte så bra just nu!

Känner att det börjar bli dax att krypa ner under täcket. Jag hoppas verkligen att jag inte får för mig att gå i sömne eller överhuvudtaget gå ur sängen under nattens gång för då kommer jag säkerligen bryta ett ben eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0